Det här är jag

Yo! Det här är nog min tjugofemte blogg... jag är en sån person som seriöst tror att man kan börja om sitt liv lika lätt som det är att byta domännamn. Eeeeeller? Nej, kanske inte. Men det är kul med ombyte ibland tycker jag.

Hursomhelst, jag heter Amanda, jag är snart 20 år och jag gillar att fotografera och filma människor. Människor jag kallar vänner.



Vad gillar jag mer än fotografi då? Musik, film, mat, vänner, anekdoter och kläder och det är precis vad jag kommer skriva om här (som i mina andra bloggar, FAST bättre)

(När jag fotograferar och filmar använder jag min Canon EOS 500D med antingen objektiv Canon EF 50mm 1.8 II eller mitt standardobjektiv 18-55mm.)
btw: Följ min blogg med Bloglovin

jag ska försöka vara så kreativ jag någonsin kan vara och jag hoppas ni kommer gilla det!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin