En lista

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Inte när jag gick i skolan, då blev det en chock om jag kom i tid någon enstaka dag.
HAR DU BRA KONDITION:
Nej, får andnöd efter 100 meter
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte, blir aldrig fotograferad, alltid jag som står bakom kameran (detta är en pik  till mina vänner, hmpf)
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Rastlös. Vill ha ett jobb, eller jag BEHÖVER ett jobb.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Black and yellow, black and yellow..... bara black
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Om jag märker att någon ska ta ett foto, så posar jag, annars inte
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Hmm, kommer inte ihåg
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Inte speciellt. Kollade på filmen Take Me Home Tonight en andra gång
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe
KAN DU LAGA MAT:
Jarrå, är bäst på omelett (just sayin')
ÄR DU NYTTIG:
Nej. Ska bli!
ÄR DU BLYG:
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv tolv, vaknade med mensvärk så jag gick och lade mig igen
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Buzz
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
COD, hehehehe och typ Left 4 Dead. Annars Supermario på supernintendo
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Tre glas vin
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Usch, ja..........
JAG SOVER:
Mest hela tiden
VAD SA DU SENAST?
Okej
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Emmaboda <3
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Josefin, Ulrika eller Carolin
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett jobb, som sagt
HAR DU SNYGGA SKOR:
Har bara 6 par, så ja
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej. till mamma
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yessir
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nope, eller en katt
HAR DU KÖRKORT:
Nää
ÄR DU ENSAM NU:
Japp
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Klaffbron i helgen, Hasan fixar in oss. JARRRÅ.
BRUKAR DU KOMMA I TID:
Inte när jag gick i skolan, då blev det en chock om jag kom i tid någon enstaka dag. Nu får jag vänta på alla
HAR DU BRA KONDITION:
Nej, får andnöd efter 100 meter
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte, blir aldrig fotograferad, alltid jag som står bakom kameran (detta är en pik  till mina vänner, hmpf)
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Rastlös. Vill ha ett jobb, eller jag BEHÖVER ett jobb.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Black and yellow, black and yellow..... bara black
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Om jag märker att någon ska ta ett foto, så posar jag, annars inte
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Hmm, kommer inte ihåg
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Inte speciellt. Kollade på filmen Take Me Home Tonight en andra gång
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe
KAN DU LAGA MAT:
Jarrå, är bäst på omelett (just sayin')
ÄR DU NYTTIG:
Nej. Ska bli!
ÄR DU BLYG:
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv tolv, vaknade med mensvärk så jag gick och lade mig igen
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Buzz
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
COD, hehehehe och typ Left 4 Dead. Annars Supermario på supernintendo
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Tre glas vin
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Usch, ja..........
JAG SOVER:
Mest hela tiden
VAD SA DU SENAST?
Okej
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Emmaboda <3
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Josefin, Ulrika eller Carolin
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett jobb, som sagt
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej. till mamma
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yessir
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nope, eller en katt
HAR DU KÖRKORT:
Nää
ÄR DU ENSAM NU:
Japp
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Klaffbron i helgen, Hasan fixar in oss. JARRRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin