No, this is why you're fat, unhappy and miserable

Den här sommaren har inte varit speciellt rolig, vilket den borde ha varit. Jag tog studenten och hade "hela livet framför mig". You know, hela den där klyschan. Men jag har en tendens att fucka upp rutiner. Därför har jag sovit bort största delen av tiden. Och därför har jag inte haft så roligt som jag kunde ha haft det. Vem fan sover bort en sommar med knappt några tvång? Sova kan du göra när du är död. Typ.
Jag har inte haft en idyllisk och rolig sommar, jag har heller inte varit speciellt glad. Har dessutom kommit på mig själv att inte riktigt njuta när bra, roliga och fina saker händer. Slutat "leva", slutat inhalera allt som gör mig glad, precis som att jag inte förtjänar att vara lycklig. En jävla berg och dalbana av eufori och melankoli sedan 2007.
Så nu har jag bestämt mig för att bryta den här jävla trenden. Den här sommaren och ett antal höstar och vintrar ska fan inte upprepas. Lite därför jag gjorde en ny blogg för nu jävlar anamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin