Tre saker jag tycker om

1. Katter. Who am I kidding? Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR KATTER! Speciellt min lillepluttfinisgumpetusslullebumbumssötnoskissemiss <333333333333

bild: moi
bilder via: we<3it
2. Att resa. Gör ju det inte hela tiden, för tyvärr skiter jag inte pengar. Men längtan till att resa är fin.
bild: moi
bilder via: we<3it
3. Film. Jag tycker om att kolla på film, göra film, diskutera film, var med på film osvosvosv.. Att kolla på film själv är också det bästa man kan göra.
skärmdump: moi





bilder via: we<3it

Kommentarer
Postat av: Mikka

bästa filmerna du har screencaps från! Donnie Darko, Virgin Suicides, Girl Interrupted maaaah, så fina <3

2011-09-08 @ 21:58:47
URL: http://dearscrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin