Rrrrrrrrrulig grej

En rolig grej som hände inatt; Min mamma låg i soffan och sov, hon vaknar och jag blir skrämd av att vår hund börjar skälla. Han tycker det är kul att skälla, sisådär klockan två på natta och hela tien annars på dygnet. Men i alla fall. Mamma vaknar, kallar på honom att han ska komma, som han i sin tur totaliggar och fortsätter skälla, mamma börjar knäppa med fingrarna, i försök att få hans uppmärksamhet och gör det några gånger. Fem sekunder, svär att det inte var mer än fem sekunder, efter sista fingerknäppet (?) snarkar hon och sover gott igen.



Det här brukar hända väldigt ofta! En annan gång, spelade hon ett random spel på facebook, svor och hade sig. Sen tyckte jag att det blev lite väl tyst och när jag tittar åt hennes håll, har hon somnat med datorn på magen och spelet är fortfarande i gång. HAHAHAHAHA. Tycker det är fantastiskt rrrrrruuligt! Lilla mamsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin