Självutnämnd idol-recensent

Här är jag, liggandes i soffan med datorn på magen och Idol på teven. Köpte nämligen nutella för mina sista pengar och kunde inte följa med ut ikväll. Värt! Men back to Idol, såhär tyckte jag om kvällens program (om någon bryr sig eller inte, skiter jag blanka fan i!)
André- Lät som en bajsnödig bebis. Kan vara för att han var förkyld, att jag hatar Bruno Mars eller för att han låter som en bajsnödig bebisr.

Roshanna- Sjukt snygg tröja! Var har du köpt den? Men du gav mig (fööööööör) bra vibrationer.... på ett falskt sätt. She's outtie!

Linni- Kan inte hjälpa att tycka om henne. Och hennes röst. Tycker dock att hon inte använder sin fulla kapacitet, så hennes röst känns lite som när man har en groda i halsen.

Emil- Söööööööt. Fast så himla dålig. Coola dancemoves dock! He's outtie!

Amanda F- Jag loves her. She's sååå good. En artist!

Denise- Har lite svårt för henne. Vet inte varför. Kan inte klura ut henne.

Olle- Helt ok. Förväntade mig spring på scen, fick spring på scen= aj lajk!

Moa- Vilken kvinna! I've got one word which describes her pretty well: Rysningar.

Robin- Sångröst? Check. Karisma? Check. Personlighet? Check. Sounds like alla andra jävlar på radion? Check.

Molly- Bli min kompis! Snyggast och så jävla bäst!!!!!!!!111111

Amanda P- Fine, hon är snygg. Fine, hon sjunger gudinnligt. Men FAN heller att det inte finns en artist som hon i Sverige. Ever heard of Lykke Li???

Övriga anmärkningar- Hatar bakgrundssångare/sångerskor. Börjar dem med bakgrundsdansare är jag outta there!
fred ut.

Kommentarer
Postat av: Jules

Hahaha SO TRUE!

2011-10-10 @ 20:37:26
URL: http://julialer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin