sommar '11

- gjorde du något du inte fick – nej
– hur många badturer gjorde du – ha! ingen
- shoppat mycket – nope, inte speciellt
- vilken låt påminner dig om sommaren 11 – alla låtar med björnstammen, skrillex, osvosv
– har det varit fint väder- ja och nej, mest nej. sämsta vädret ever
- vad var det bästa med sommaren 11 – hmm, amsterdam, emmaboda och sista dagen på malmöfestivalen
- och vad var det sämsta – vädret och humöret
- festade du mycket - lite för mycket kanske
- testade du något nytt – jag jobbade, haha?
- blev du kär – njeae, lite betuttad blev jag :P:P.p:P:P:PPPPPPPPppp:P:P
- vad önskar du att du kunde gjort mer – åkt på peace&love och WoW.
- vilka umgicks du mest med – mycket ullis och mycket josefin
– blev du sårad – nesch inte så värst
- var du på något biobesök- Harry P och Kyss Mig
- skadade du dig – inget mer än blåmärken från emmaboda
- godaste drycken – cola
- saknade du något/någon – tinna
- vad spenderade du många timmar på – sova
- hur många kysste du – en :D
- vilken festival – emmaboda
- bästa livebandet – svenska björnstammen och lilla lovis
- vart reste du? – amsterdam
- vem var den roligaste personen – josefin
- något du ångrar – ångrar inget jag gjort, ångrar saker jag inte gjorde
- sommaren 11s snygging – Tyler, the creator
- sista frågan, har sommaren 11 varit bra- ja, inte den bästa, men helt ok!
- gjorde du något du inte fick – ja
– hur många badturer gjorde du – ha! ingen
- shoppat mycket – nope, inte speciellt
- vilken låt påminner dig om sommaren 11 – alla låtar med björnstammen, hello seattle (remix)- owl city, divine (danger remix)- sebastien tellier, cinema- skrillex remix osvosv
– har det varit fint väder- ja och nej, mest nej. sämsta vädret ever
- vad var det bästa med sommaren 11 – hmm, studenten, amsterdam, emmaboda och sista dagen på malmöfestivalen
- och vad var det sämsta – vädret och humöret
- festade du mycket - lite för mycket kanske
- testade du något nytt – jag jobbade, haha?
- blev du kär – njeae, lite betuttad blev jag :P:P.p:P:P:PPPPPPPPppp:P:P
- vad önskar du att du kunde gjort mer – åkt på peace&love och WoW.
- vilka umgicks du mest med – mycket ullis och mycket josefin
bild: vera
– blev du sårad – nesch inte så värst
- var du på något biobesök- Harry P och Kyss Mig
- skadade du dig – inget mer än blåmärken från emmaboda
- godaste drycken – cola
- saknade du något/någon – tinna
- vad spenderade du många timmar på – sova
- hur många kysste du – en :D
- vilken festival – emmaboda
- bästa livebandet – svenska björnstammen och lilla lovis
- vart reste du? – amsterdam
- vem var den roligaste personen – josefin
- något du ångrar – ångrar inget jag gjort, ångrar saker jag inte gjorde
- sommaren 11s snygging – Tyler, the creator
- sista frågan, har sommaren 11 varit bra- ja, inte den bästa, men helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin