TAGGED, YOU'RE IT

Här är blandade bilder som jag blivit taggad i på ansiktsboken
haha, kan ni se mig? ledtråd: det är jag med hästgarvet
studentN
balN
GrillmästarN och Duplex, Prag
Nyår. I was "the funny one". Raso ser dock lite skeptisk ut.
ÅH. Pulkagänget 2010 <3
19-årsfest. HAHA. Piercing sne, munnen är sne, håret är på sne. Bra fezt!
Emmaboda 2010 <3
18årsfest. Alltså shit, nu måste ni dyrka mig. Fyfan vad jag bjuder på mig själv. Bra fezt!
Spisen-förfest. Förfesterna innan Spisen är alltid roligast. För Spisen suger. Det hör man tillochmed på namnet..
No comment
18årsfest. Jag & FinaTinna
och så tillslut Emmaboda 09 <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

you're looking good baby, you're looking good tonight!

2011-09-09 @ 17:34:19
URL: http://futurism.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




bloglovin